Körning i repgrimma :)

Dåligt uppdateat av mig, jag vet. Har tänkt blogga flera dagar nu men har verkligen inte hunnit!

I torsdags blev det att jobba hela kvällen och igår var det skola, vi har beställt studentmössor nu :p Känns overkligt men till våren är det dax för det ändå :) På kvällen blev det filmmys hos Carola, vi såg Brokeback Mountain, helt okej film ^^

Idag har jag äntligen kört Vinka, något som har blivit uppskjutet några dagar. Hade äntligen fått hem repgrimman jag beställt så provade att köra med den. Dock inte till 100% för jag hade huvudlaget under utifallatt hon skulle bli allt för pigg men det gick verkligen super bra! Lyssnade mer på repgrimman än på bettet :P Nästa gång blir det bara i repgrimman (;

À bientôt - matilda

Takida - The Things We Owe


Chippens rad

Nu blir jag riktigt rädd ! Husse hotar med att ringa mina uppfödare för att jag gillar popcorn, hallå vilken katt gör inte det? Bäst att vara snäll mot han nu, värmer upp hans säng innan han ska lägga sig så kanske han blir glad? Annars är vardagen tillbaka. Ensam hemma större delen av dagen och den tiden ägnar jag självklart till att sova. Men stormatte lämnar saker framme åt mig så jag har något att göra, tack för att jag får bita sönder dina skosnören ^^

Kiss hejs - Er Lup


Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0