Now we're rockin

Sitter här och äter en bit tårta när man äntligen kommer in på blogg.se, kom inte alls in igår för att det segade så mycket men nu kommer ett blogginlägg :)

Igår var första riktiga skoldagen och vi hade bara tre lektioner så det var helt lagom (: Sen på kvällen när jag var i stallet gick jag ut och tömkörde Vinka i grimma, hon skötte sig exemplariskt. Vi var på grusväg, jordväg, skog och ridbana, väldigt blandat med andra ord. Allt gick som sagt bra :) Duktig gumma ;*

Idag har jag varit ute och kört Vinka på förmiddagen, även det gick super bra (:

Hade westernridning nu på kvällen, red Catch. Vi hade samling och fick en ny övning att träna det med och det gick jätte bra det också :) 

Nu ska jag joina kudden i sängen för imorgon på morgonen är det Matte C som gäller :P

À bientôt - matilda



Now we're rockin on the dancefloor, acting naughty
Your hands around my waist
Just let the music play
We're hand in hand
Chest to chest and now we're face to face


Chippens rad

Jag har jätte tråkigt, så dagarna ägnar jag åt att spela dragspel så de andra blir galna på mig.. (Klösa ihop alla mattor)

Vi ses - Er Lup


Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0