Nytt år, nya tag

Nytt år, 2010 !

Ska jag dra en snabb jämförelse mellan idag och för ett år sedan så var jag en ö ute i havet, Teneriffa och solade och mådde gott. Idag, just nu sitter jag i min säng vid datorn och fryser... Idag är jag blond

 

och inte brunett



som för ett år sedan. Jag har inte kommit lika långt med Vinkas vinterträning iår som jag hade gjort vid den här tidpunkten förra året. Jag mår betydligt bättre idag än för ett år sedan. Betydligt mindre i skolan och så jag har min älskling nu, 5 månader idag också (:

Sista dagen på jullovet idag, lördag och söndag räknas ju bara som helg ;) Jag har tagit det så lugnt jag kan på lovet, chillat på helt enkelt !

Jag har nu kommit igång med Vinkas vinterträning som består av skritt, skritt och åter skritt. Det är muskelbyggande och bar träning men trååkigt :P


  


Kommer kanske bli duktigare på att börja updatera bloggen, men observera kanske ;)




min älskling <3


À bientôt - matilda


Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0