Helgen

Tänkte skriva en kortare summering av min helg hittils :)

I lördags ringde väckarklockan tidigt för att vara lördag (kvart i 8). Jag och Elli gick ut och gick i ungefär en timma och pratade på, härligt! Var hemma och tog det lugnt ett tag innan jag for och fixade bort Vinka för att senare bege mig mot Bjässmoran och strax därefter Unbyn. Hälsade på Anneli och Envis. Vi red ut i en timma på Envis och Idde, super härligt. Var så länge sen jag red sist. Måste börja fara ut och hälsa på dem oftare :)


Världens vackraste Envis!

I morse så vaknade jag vid sidan av min älskling (: Mitt på dagen var vi ut en timma med Vinka. Hon hade fortafrande damp så hon fick trava på en del. Vilken energi och vilja hon har när hon vill. Hoppas den håller i sig över hela sommaren (;

Känner mig trött, seg och sliten efter helgen. Är inte van att vara ute så här mycket och hålla igång. Blir nog en tidig kväll ikväll (:

À bientôt - matilda

Skriv till mig
Postat av: Sus

shit va söt =) <3

2010-01-25 @ 09:29:34
URL: http://lejan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0