Hurtigt

Gick hem från skolan idag, blev rätt så kallt om benen i bara jeans. Slutade halv elva och efter att vi varit och käkat så orkade jag inte vänta i drygt en timma på skolan/stan på bussen. Jag känner mig faktiskt rätt hurtig så här efteråt.

Efter att få upp värmen i kroppen och framförallt benen satte plugget igång, historian. Kändes konstigt att sitta i ungefär en halvtimma och prata för sig själv x) Snart dags för en halvtimma till, det måste sitta i skallen ikväll-imorgon. Ska ta en titt på svenskan sen också.

I kväll väntas stallkväll. Chill ändå då det bara är 6 hästar i stallet och alla snälla. Bara en som kan ha halvdamp ibland. :p

Mindre än halva skolveckan kvar nu - Wii, längta helg !

À bientôt - matilda

Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0