If today was your last day ?

Då var första skoldagen på sista terminen avklarad, helt okej ändå.

I slutet va förra veckan var det ju kallt, riktigt kallt -30 och kallare. Nu är det -1 till en plusgrad, väldigt varmt i jämförelse men jag fryser ändå :o sjukt! Måste ju ha fel i min kroppstemepraturinställningsmackapär... Får försöka intala mig själv att det inte är kallt helt enkelt.

Var ute och körde Vinkis igår i ca 1 timma och 20 minuter och älsklingen följde med (: Hon sköter sig så fint i bara repgrimma när jag kör :) Försöker att alltid köra i bara repgrimma, dock går det inte när jag ska köra snabbjobb eller intervaller. Men än så länge är det bara skritt som gäller så det funkar utmärkt då med bara repgrimman :)

Väntar på att älskling ska bli klar i garaget så vi kan gå till stallet och sen på en prommenad. Fryser för mycket för att hjälpa han idag ; (

Imorgon finns bara en lektion på schemat så det blir att plugga på hemma med historian och projektarbetet, yeeey ! Men det måste göras, bättre att göra bort det på en vardag så blir helgen mer fri istället :)

Madonna feat. Lil Wayne - Revolver

À bientôt - matilda

Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0