It's not too late

Snön yr omkring utanför fönstret och traktorerna kör i skyttetrafik ute på vägen. Några extremt hurtiga motionärer går förbi. Det är vad min blick möter när jag tittar ut genom mitt fönster idag. Då känns det skönt att sitta hemma i sängen.

Var väldigt segt och jobbigt att ta sig upp från sängen och till skolan för en enstaka mattelektion på morgonen. Men med tanken "Jag är ändå vaken, och om jag inte räknar nu måste jag räkna hemma sen och det orkar jag inte" hasade jag mig upp till busshållplatsen strax före klockan åtta.

Var hemma kring tjugo över tio. Har hunnit med att jobba på projektarbetet som jag tar tag i för fullt nu. Jag har ätit lunch och chillat på med att ha sett två Paradise Hotel avsnitt. Nu sitter jag ocks skriver vår filosofiläxa som innebär att tillämpa Kierkegaards tankar, på oss själv eller på andra i vår omgivning. Inte allt för jobbig läxa. Måste träna lite på min historiaredovsining sen så jag har tid att vara med min älskling sen :)

À bientôt - matilda


Skriv till mig
Postat av: Anonym

vad har du för projektarbete? :)

2010-01-28 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0