KaLLLLLt

Fryser, det är ju kallt ute nu. Blev ingen hästkörning för jag frös på tok för mycket för det när jag kom hem från skolan. Lika bra var väl det för när jag kom till stallet var det full aktivitet där. Stallets alla boxar är nu upptagna. Två nya hästar har flyttat in och en gammal häst har kommit tillbaka. Det som är positivt är väl att det inte blir stallkväll, städvecka och söndagmorgon lika ofta. Annars har det varit lugnt och skönt att vara så få i stallet.

Har skrivit vidare på min text till filosofin om Kierkegaards tankar idag. Senare ikväll blir det att träna på historia föreläsningen jag ska hålla imorgon och läsa igenom några papper vi fick i svenskan. Men nu kom min älskling så får vara färdig bloggat för nu.

À bientôt - matilda


Svar till anonym - mitt projektarbete är att skriva en uppsats om hästens ursprung, utveckling och sedan hur vi människor har använt den i tiden.

Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0