Pluggar på

Tisdag kväll, klockan är tolv minuter över åtta i detta nu. Skoldagen har bestått av en psykologi B lektion och ett idrotts prov. Gick okej, hade inte lagt ner allt för mycket tid på att plugga. Jag orkar inte plugga 100% på alllt vi har.

Nu ikväll har jag pluggat på min historia, planerat in ordningen och skrivit ut nå blad att kopiera till OH när jag ska hålla föreläsning på fredag om Tyskland efter första världskriget. De andra som redovisat har gjort det bra så nog känner jag lite press alltid. Både bra och dåligt. Har även kortat ner min skriftliga självpresentation till en sida och ett stycke. Vet inte hur jag ska kunna korta ner det mer. Har kvar att fixa till det muntliga, men det är bara att fylla ut det skriftliga lite. Fort gjort enligt mig.

Väntar på att älskling ska komma hem så vi kanske hinner umgås lite ikväll (:

Imorgon efter skolan blir det plugg och på torsdag väntar jobb :)

Nu ska jag vara lite social med de som skriver på msn, de lyser orange nere i menyraden nu, heter det så? menyrad? ajja, ni fattar vad jag menar :)

À bientôt - matilda

Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0