Produktivt

Andas ut för en stund idag. Två lektioner på skolan, Psykologi på morgonen och sen Idrott på eftermiddagen. Strax bär det iväg mot travet för att hålla i travkurs för två stycken elever tillsammans med Alexandra. Känns på förhand onödigt att vara en ledare / elev. Ändrar förhoppningsvis inställningen efter ikväll annars tror jag att det kommer kännas onödigt vare tisdag kväll. Vi får se hur det blir (:

Har varit produktiv idag annars under mitt hål. Lånat en bok till psykologin, jobbat på med projektarbetet, fixat bort stallet så jag bara behöver skynda mig hem från kursen för att ta in alla hästar och inte behöva tänka på att mocka och fixa. Samt att jag gjort andra bra saker men som jag inte behöver skriva här :)

Imorgon är det bara en lektion på morgonen, sen är jag ledig resten av dagen. Blir att plugga på och vara duktigt. Det lovar ju en massa snö så far nog inte ut och kör mitt i en snöstorm. Blir nog träning för Vinka på torsdagen istället.

Ska kolla runt lite nu och ta dte lite chill innan dte är dax för klädbyte och travet

Dagens - (minus) Inte vara med min älskling :(

À bientôt - matilda


Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0