Tidig morgon

Nyss duschat och ätit frukost och läst gårdagens tidning, bar start på dagen :) Har före det varit i stallet och släppt ut alla hästarna och mockat och fixat till Vinka. Har både sovit dåligt och lite inatt men inte märkvärdigt trött nu, lär väl bli det ikväll istället.

Sitter vid datorn, lyssnar på musik och chillar nu. Funderar på att plugga, eller se ett avsnitt Paradise Hotel.. Hmm... Blir nog lite Paradise (;

Senare idag blir det att åka till Luleå för att älskling ska tävla (:

Var ute en sväng med Vinka igår, hon hade bara halvt damp, sist jag var ut (onsdags) hade hon fullständingt damp... Hon får knappt något kraftfoder alls men har dragit ner lite på det nu så hon kanske blir lite normal :p

Till veckan har jag fullt upp i stort sett varje dag, längtar redan efter fredag eftermiddag då allt är över. Får se hur jag ska få ihop veckan med allt. Tur jag är ledig i stort sett hela tisdagen och slutar vid lunch på onsdagar så jag har tid att plugga och köra Vinka då :)

À bientôt - matilda

Skriv till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0